Tid for oppdagelser
Vi har sammen med Time2Discover laget en helt ny visuell identitet, som kommuniserer hvem de er og hva de står for. De inkluderer alle mennesker og gir dem opplevelser og utfordringer som bidrar til økt fysisk aktivitet, bedre psykisk helse og lidenskap for naturen. Time2Discover ønsker å pirre nysgjerrigheten, overraske og utfordre det virkelige og det virtuelle.
Logo
Logoen anvendes i tre formater. Typografiens sterke linjer speiler gjennomføringsevne. Den upolerte trekanten symboliserer kjernen og programvaren som brukes i Time2Discover, selve motoren i deres sub-brands som tilbyr opplevelser.
«Vi er strålende fornøyd med vår nye bedriftsprofil fra Guilty! Vi bruker den daglig i alt vi gjør fra markedsmateriell og presentasjoner til bilder, websider og videoer. Vår nye bedriftsprofil har gitt oss en tydelig identitet utad, som vi er stolte av. Guiltys Brand Sprint i forkant har gitt oss en klar felles identitet innad, som gjør oss mer samkjørte. Tusen takk for en unik bedriftsprofil i særklasse, godt samarbeid og tålmodighet med oss! Vi kommer tilbake.»
CTO
@ Time2Discover
Bjørn Omsland
Profilmanual
Gjennom brand sprint og godt samarbeid har vi designet og levert en profilmanual som tar for seg logo, fargepalett, skrifttype, profilelement, mønster og bildestil, med retningslinjer for bruk.
Bruksområder og elementer
Profilelementet i logoen åpner opp for kreativitet og lekenhet. Elementet kan sees som et fjell, en diamant eller en startknapp. Hva ser du?