Ny nettside for Ulriken643
Ikke bare for turister.
Ulriken643 er Bergens beste turistdestinasjon, og et fantastisk stoppested på en lang fjelltur.

Bedre synlighet
For å øke trafikk og synlighet kom Ulriken643 til oss for å
oppdatere nettsiden deres og forbedre SEO. Ulriken643 opplevde at turister slet med å
finne ut hvordan man kom seg til Ulriken, hvordan de kom seg til Ulriksbanen og finne
åpningstider og tilbud.

Enklere brukeropplevelse
Vi designet nettsiden med brukeren i fokus. Det måtte være lett for turister,
innfødte og tilflyttere å finne informasjonen de trengte.
Ved å la viktig informasjon leve på hver sin side, gjør vi det intuitivt for
esøkende å finne det de leter etter. Det bidrar også til økt SEO for Ulriken643,
noe som igjen gjør det enda enklere for folk å finne informasjon.

«Ulriken643 kom til Guilty med mye krav, ønsker og visjoner for vår nye nettside. Fra start til
slutt har Guilty vært både kunnskapsrik, rådgivende og tålmodig, men ikke minst tilgjengelig, som er
viktig! Et godt samarbeid som har fortsatt. Kan anbefale Guilty til alle.»
Salgs- og Markedssjef
@ Ulriken643
Mikael Sletten

«Ulriken643 kom til Guilty med mye krav, ønsker og visjoner for vår nye nettside. Fra start til
slutt har Guilty vært både kunnskapsrik, rådgivende og tålmodig, men ikke minst tilgjengelig, som er
viktig! Et godt samarbeid som har fortsatt. Kan anbefale Guilty til alle.»
Salgs- og Markedssjef
@ Ulriken643
Mikael Sletten

