En aktiv hverdag med Frami
Frami bidrar til norske stats handlingsplan for 2020-2029, med målet om å øke fysisk aktivitet blant befolkningen med 15% innen 2030. I tillegg hjelper Frami bedrifter med å få innsikt i hvordan økt fysisk aktivitet i arbeidshverdagen vil gjøre dem i stand til å rapportere om hvordan virksomheten deres bidrar til å realisere FNs bærekraftsmål #3. Vi har designet Framis visuelle identitet og nettside, med et ønske om å øke motivasjon og inspirasjon til en aktiv og sunn livsstil.
En logo som viser vei
En merkevare i bevegelse
Aktiv og restitusjon modus
Det har vært en svært god prosess og Guilty satte seg raskt inn i konseptet vårt, levert effektivt og utvist smidighet underveis.
Videre så har Guilty utfordret oss på våre initiale tanker og ideer rundt identitet, og kommet med mange gode refleksjoner som gjør at vi har landet på et resultat vi er stolte av å vise frem.
Vi er veldig godt fornøyde med resultatet på den visuelle identiteten som har blitt laget, og kan absolutt anbefale Guilty!