kontakt

Send oss en melding

Vi svarer deg så snart som mulig
t_ +47 55 69 93 99
e_ email hidden; JavaScript is required
a_ Lars Hilles gate 30, 5008 Bergen

En aktiv hverdag med Frami

Vi har gitt et visuelt uttrykk som gir motivasjonen til å bli mer aktiv. Appen FRAMI holder deg og dine ansatte aktive og bidrar til god helse!

Frami bidrar til norske stats handlingsplan for 2020-2029, med målet om å øke fysisk aktivitet blant befolkningen med 15% innen 2030. I tillegg hjelper Frami bedrifter med å få innsikt i hvordan økt fysisk aktivitet i arbeidshverdagen vil gjøre dem i stand til å rapportere om hvordan virksomheten deres bidrar til å realisere FNs bærekraftsmål #3. Vi har designet Framis visuelle identitet og nettside, med et ønske om å øke motivasjon og inspirasjon til en aktiv og sunn livsstil.

En logo som viser vei

Frami sin logo skal være en veileder som motiverer deg opp fra stolen og ut i naturen. De avrundede formene skal være med på å omfavne og lede deg på veien mot målet. Navigansjonspilen (A) viser vei frem til målet i enden (*). Logoen har sitt særpreg og er lett gjenkjennelig og tar akkurat den oppmerksomheten som den fortjener.

En merkevare i bevegelse

Elementer fra logo kan gjenbrukes i illustrasjoner og appikon, som knytter merkevaren sammen og gir en gjenkjennelseseffekt. Vi har satt regler for hvordan merkevaren skal kunne implementers på de ulike plattformene, det gir et gjennomført resultat uavhengig av medie.

Aktiv og restitusjon modus

Fargepaletten skal gjenspeile det som nettopp Frami handler om - øke aktivitetsnivået. En fargepalett som får opp energinivået samtidig som den beroliger når man skal restituere. Dette var idéen bak fargevalget. En kombinasjon av de to viktige brikkene for en bedre livsstil.

Det har vært en svært god prosess og Guilty satte seg raskt inn i konseptet vårt, levert effektivt og utvist smidighet underveis.

Videre så har Guilty utfordret oss på våre initiale tanker og ideer rundt identitet, og kommet med mange gode refleksjoner som gjør at vi har landet på et resultat vi er stolte av å vise frem.

Vi er veldig godt fornøyde med resultatet på den visuelle identiteten som har blitt laget, og kan absolutt anbefale Guilty!

CEO @ Frami
Niklas Ødegaard