Merkevare­bygging

Vi mener at de beste merkevarene er ærlige, åpne og folkelige. Og selv om den visuelle profilen din skal reflektere merkevaren din, er det ikke det som er merkevaren din. Det er alt du gjør, sier og hvordan du gjør og sier det.

De fleste liker å tro at vi tar gjennomtenkte og rasjonelle avgjørelser, ihvertfall når vi er på jobb. Sannheten er: om vi får velge, vil vi alltid velge leverandøren vi liker best. Selv om den er dyrere.

Det sies at vi bruker noen få sekunder på å gjøre oss opp en formening, og et førsteinntrykk av en ny person vi møter.

Det samme gjelder for organisasjoner, produkter og tjenester.

Merkevarebygging handler om hvordan mennesker oppfatter en bedrift eller et produkt. Merkevare er viktig for selskaper som tilbyr produkter og tjenester, men bedrifter som helhet, enkeltmannsforetak og organisasjoner er også avhengig av en gjennomtenkt merkevare for å lykkes.

Trenger du hjelp med dette?

Fyll ut skjemaet, så kontakter vi deg for en prat om hvordan vi kan hjelpe hverandre.
Send oss en melding