Visuell identitet

Målet med en visuell identitet er å forene alle de visuelle kommunikasjonselementene bedriften din trenger – bilder, farger, skrifttyper og selvfølgelig logoen – slik at du blir gjenkjent i alt du gjør. Den skal gjenspeile personligheten til bedriften og gi et helhetlig bilde av hvem man er.

visuell identitet

Bedriftsprofil

Bedriftsprofilen skal gi din målgruppe assosiasjoner til hvem du er og hva du står for. Den skal vekke følelsene som gir tillit og trygghet om at du er rett for dem. En oppdatert profil som er i tråd med markedets forventninger er viktig, vi bistår med utarbeidelse av nye profiler eller løft av eksisterende bedriftsprofiler.

Profilmanual

En god visuell identitet må brukes, og brukes konsekvent for å bli gjenkjent. En profilmanual gjør det let for folk å bruke profilen din i hva som helst. Fra enorme bannere til små visittkort eller flyere, presentasjoner, videoer eller bilder.

Les mer om profilmanual her.

Markedsføringsmateriell

Markedsføring handler om å inspirere potensielle kunder til å gjøre en handling. Vi liker å inspirere, og lager deilige design godt innhold til markedsføringsmateriell.

Noen av våre prosjekter innen visuell identitet

Trenger du hjelp med visuell identitet?

Fyll ut skjemaet, så kontakter vi deg for en prat om hvordan vi kan hjelpe hverandre.

Send oss en melding